پورشه چین در پی افت آمار فروش، مدیرعامل جدیدی اشکار کرد_جزر و مد
[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی جزر و مد
الکساندر پولیچ بهگفتن مدیرعامل تازه، جانشین مایکل کرش در پورشهی چین میبشود. این چنین تغییری در پی افت آمار فروش پورشه در بازار مهم چین اتفاق میافتد. دوران مدیرعاملی کرش ابتدا با پیروزی همراه می بود و بازار پورشهی چین به بزرگترین بازار این برند در جهان تبدیل شد؛ اما افت فروش و افزایش رقابت از سوی برندهای تولیدکنندهی خودروهای الکتریکی داخلی، علتجایگزینی او شد.
پورشهی چین برای انتصاب الکساندر پولیچ بهگفتن مدیرعامل تازه، در برههای حساس قرار دارد؛ چراکه این شرکت در چندین جبهه با چالشهایی جدی دستوپنجه نرم میکند؛ ازجمله این که باید فکری بهحال افت فروش بکند، روابط تکه فروش را تحکیم کند، استراتژی جایگزینی خودروهای معمولی با خودروهای برقی را تسریع بخشد و موقعیت برتر خود را در بازار رقابتی نگه داری کند.
پولیچ در زمان ۲۳ سال در پورشه، پستهای مدیریتی مختلفی برعهده داشته است. از سال ۲۰۱۸ او رئیس هیئت اجرایی پورشهی آلمان می بود. پولیچ بهگفتن یک کارشناس فروش باتجربهی بینالمللی در بازار مهم چین ایفای نقش خواهد کرد.
پورشه با برنامهریزی برای اراعهی مدلهای تازه، ازجمله نسل سوم پانامرا و ماکان تازه، میخواهد خط تشکیل خود را مجدد تحکیم کند و شتاب بازار را به دست آورد. پیروزی خط تشکیل سری مدلهای تازه برای آیندهی این شرکت در چین و سطح جهانی زیاد مهم خواهد می بود.
صنعت ماشین بهشدت در حال تحول است و پورشه برای ادامهی پیروزی باید بتواند با پویایی بازار منطبق بشود. در نهایت تا زمان انتصاب جانشین پولیچ، بازار آلمان بهطور موقت توسط کارستن سونز، مدیر مالی پورشهی آلمان و توماس ایلنر، مدیر اجرایی پورشهی آلمان، اداره خواهد شد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.